راهپیمایی ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۱با شکوه هرچه تمام تر با حضوردکترمحمد صادق محبی نظرمدیرعامل شرکت گازهمدان ومهندس زارع مدیر منطقه ۷عملیات انتقال گاز ،جمعی از مدیران وپرسنل این شرکت به همراه خانواده وفرزندان ایشان در همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازهمدان راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بعد از دوسال شرایط کرونایی در همدان وهمزمان با سراسر کشور با حضور اقشارمختلف مردم برگزارشد.

مدیرعامل شرکت گازهمدان از تمامی کارکنان وپرسنل شرکت گاز که با حضور باشکوه خود در این مراسم شرکت کردند وباردیگر با آرمان های امام ورهبری تجدید میثاق نمودند تشکر وقدر دانی کرد .

شرکت گاز استان همدان با ایجاد غرفه جنگ شادی در یکی از خیابان های محل عبور اقشارمختلف با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به اجرای برنامه های خلاقانه و متنوع در جهت ترویج مصرف بهینه گازپرداخت.

وی تاکید کرد: یک درجه کاهش دما مساوی است با شش درصد صرفه جویی در مصرف گاز لذا آموزش مشترکین ، کودکان و نوجوانان باعث آگاه سازی در زمینه رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز خواهد شد.

دکتر محبی افزود: علاوه بر آموزشهای چهره به چهره ی کارشناسان؛ اقلام فرهنگی شامل کتابچه های آموزشی و کارت همیار گاز در اختیار دانش آموزان راهپیمایی کننده قرار گرفت ، تا در ادامه آموزشهای خود؛ با مطالعه و بررسی این اقلام، مهم ترین اطلاعات ممکن را دریافت کنند.