با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیر علنی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز گفت: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که نیازمند یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و […]

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد،

محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیر علنی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز گفت: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که نیازمند یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.

قالیباف اضافه کرد: به جمع بندی های خوبی در این جلسه رسیدیم. ان شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت های دولت بر این مشکل فائق خواهیم آمد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قیبل سیل و زلزله و هر جای که مردم به کمک نیاز داشته اند نه فقط در قالب یک نیروی نظامی، بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن میان افراد به یارای آحاد ملت شتافته است و بار مشکلات را از دوش مردم برداشته است.

قالیباف اظهار داشت:موفقیت های پاسداران شجاع ،مومن و متعهد سپاه عصبانیت دشمنان ایران و امت اسلامی را برانگیخته است و مکر و حیله سلطه گران را به خودشان برگردانده است.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر برگه از تاریخ غرور آفرین سپاه پاسداران به خون دلیرمردانی آغشته است که از جان و مال خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب گذشته و خط سرخ مقاومت را زنده نگه داشته اند؛ به پاسداران غیور انقلاب اسلامی افتخار می کنیم و قدر دان رشادت و از خود گذشتگی یکایک آنها هستیم.

رییس مجلس با تبریک فرارسیدن روز جانباز و ولادت اسوه ایثار و علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: روز جانباز را به ملت رشید ایران اسلامی و به عموم جانبازان پاکباز و سرافراز کشورمان بویژه نمایندگان محترم جانباز تبریک عرض می نماییم.

وی با اشاره به حادثه سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان، برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی کرد و درگذشت اسماعیل احمدی را در این حادثه تسلیت گفت.