کاراته کای تیم بیمه تعاون گفت: با توجه به عملکرد هم تیمی‌هایم احساس می‌کنم بیمه تعاون شایستگی قهرمانی را دارد.

صلح اباذری درخصوص کیفیت مسابقات لیگ اظهار داشت: امسال لیگ خوبی داشتیم و در کل لیگ تا به امروز کفیت مناسبی داشت. تیم‌های حاضر بازیکن‌های خوبی را در اختیار داشتند و اتفاقا اکثر ملی‌پوشان هم در این فصل برای تیم‌ها مسابقه دادند. چهار تیم رقابت خیلی جدی با هم داشتند. تیم‌های بیمه تعاون، دانشگاه آزاد، پاس و رعد پدافند جزو مدعیان هستند.
بازیکن تیم بیمه تعاون با بیان اینکه مسئولین باشگاه از همان ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودند، گفت: با توجه به عملکرد هم تیمی‌هایم من احساس می‌کنم تیم ما این شایستگی را دارد که روی سکوی قهرمانی بایستد. امیدوارم که سال آینده اسپانسرهای قوی‌تر و بیشتری سراغ رشته کاراته بیایند. در سال‌های گذشته فقط یک تیم دانشگاه آزاد خیلی مطرح بود و اکثر ملی پوشان را در اختیار داشت اما این دوره شرایط بهتر بود هرچند که معتقدم این وضعیت هم برای کاراته خوب نیست باید تعداد تیم‌ها بیشتر شود چرا که کاراته در ایران پتانسیل خیلی خوبی دارد. به نظر می رسد در بحث رسانه ای اطلاع رسانی خوبی برای رشته کاراته نشده است و خیلی‌ها حتی فرق کاراته با تکواندو را نمی دادند. کمی اگر در پخش‌های تلویزیونی و رسانه‌ها این رشته درست و بیشتر معرفی شود شاهد اتفاقا بهتری هم خواهیم بود.
قهرمان کاراته آسیا در پاسخ به این پرسش که چرا شهرستانها کمتر در لیگ تیمداری می‌کنند؟ بیان کرد: من خودم اصالتا برای استان مرکزی هستم. این استان یکی از قطب‌های اصلی رشته کاراته است و تعدادی از ملی پوشان فعال ما از این استان هستند اما متاسفانه گاها مسئولینی که می‌توانند در رشته‌های ورزشی سرمایه گذاری کنند کمتر کنار ورزش قرار می گیرند. استان مرکزی یکی از استانهای صنعتی ایران است و کلی کارخانه و پالایشگاه دارد ولی خب کمتر شاهد سرمایه گذاری آنها در بخش ورزش انفرادی هستیم. البته دلم می‌خواهد از آقای عابد حقدادی تشکر کنم که یکی از بهترین مدیران استان بودند واقعا نگاه بسیار حمایتی از ورزش داشتند و برای پیشرفت ورزش استان خیلی تلاش کرد.
صالح اباذری گفت: مسابقات لیگ به زودی تمام می‌شود و تقریبا منبع درآمد ما هم از این لیگ است چون فرصت اینکه بخواهیم شغل آزادی داشته باشیم را نداریم. امیدوارم در سال آینده هم اسپانسر خوبی به سمت رشته کاراته بیاید که کمی مبلغ قراردادها بهتر شود و هم وزارت ورزش در بحث پرداخت پاداش‌ها نگاه جدی به ما داشته باشد. در حال حاضر ما الان دو سال است که هیچ پاداشی دریافت نکردیم این درحالی است که روی این پاداش‌ها حساب باز می‌کنیم.