به رسم چهارشنبه های شهدایی، مدیرعامل وشورای فرهنگی شرکت گاز استان همدان در راستاي اجراي طرح تكريم با حضور در منزل شهيد معظم محمد زنگنه نجفی از خانواده ايشان تقدير و تجليل كردند.

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان همدان، مدير عامل شركت گاز استان در اين ديدار گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری برای مجموعه شركت گاز استان است و یادآور وظیفه خطیر در خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ خون شهدا می باشد.

دكتر محمد صادق محبي نظر اظهار داشت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور در كنار خانواده اين عزيزان برای تقدیر از جانفشانی اين بزرگواران می دانیم. وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای اسلامی می بایست دین خود را ادا نمود و مسئولان نیز بایستی در این مسیر ، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

اين مقام مسئول تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس یک حادثه بزرگ در تاریخ معاصر ما محسوب می شود و گذشته و آینده ای را رقم می زند، اظهار کرد: در ۲۰۰ سال تاریخ ایران هر جنگی که اتفاق افتاده قطعه ای از سرزمین مان به غارت رفته اما در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ما به دست دشمن بعثی نیفتاد که نشان از شجاعت تمام عیار شهدا دارد. دكتر محبي نظر افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده معظم شهیدان، با تأسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام ابیها(س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است که باید به نحو مقتضی و متناسب با شرایط فعلی جامعه و با ابزارهای بروز در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن، اطلاع‌رسانی شده و اشاعه یابد.

دراین دیدار صمیمی؛ ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید والامقام از خانواده محترم ايشان تقدير و تجليل بعمل آمد.