بنا به گفته سخنگوی دولت، ساداتی نژاد از وزارت جهادکشاورزی رفت و سید محمدآقا میری( رئیس سازمان دامپزشکی) سرپرست این وزارتخانه شد.

سید علی بهادری جهرمی با اشاره به تغییرات در کابینه دولت گفت: با توجه به تورم‌های جهانی و افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی  در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

وی ادامه داد: سید محمد آقا میری که پیش از این عهده‌دار ریاست سازمان دامپزشکی کشور بود به دلیل تحصیلات مرتبط با بخش کشاورزی قرار است فعلا به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی انتخاب شود که البته از تجربیات وزیر قبلی در بخش مدیریت استفاده خواهد شد.سید جواد ساداتی نژاد – وزیر سابق جهادکشاورزی – در کارنامه خود نمایندگی دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل را  دارد. ساداتی نژاد از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در شهریورماه ۱۴۰۰ به مجلس شورای اسلامی معرفی و در نهایت به این سمت منصوب شد.

سید محمد آقامیری نیز در آذرماه سال ۱۴۰۰ ریاست سازمان دامپزشکی کشور را بر عهده گرفت. وی دارای دکترای دامپزشکی و دکترای تخصصی(phd) علوم اقتصادی است.