رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر ایجاد سایت جدید هسته‌ای گفت: فعالیت های ایران مطابق با موازین آژانس بین المللی انرژی اتمی و پادمان است.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با ادعای رسانه‌های خارجی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته کوه‌های زاگرس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی سالهاست که با طرح این سخنان بیهوده، علیه ایران فضاسازی می کند.

وی چنین مواردی را عملیات روانی دشمن دانست و افزود: هرگاه شرایط در منطقه و محیط بر صهیونیست‌ها تنگ و سخت می‌شود، این‌ عملیات‌های روانی و ادعاها را تشدید می کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند، تصریح کرد: هرگاه هر فعالیتی بخواهیم انجام دهیم، تنظیماتش را با آژانس برقرار خواهیم کرد و مطابق آن عمل می‌کنیم.

وی گفت: در فرآیندهای طی شده گذشته که همواره اینها یک نوع برتری جویی داشتند و سعی می‌کردند با جوسازی و عملیات روانی فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند در این‌ماه های اخیر با موفقیت مواجه نشدند و شکست خوردند و اکنون به مطالب جدید دامن زدند. این همان‌مطالب مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد.