به دنبال انتصاب منصور مهرزاد به‌ سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با حکم مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، آئین معارفه مدیرکل جدید استان کردستان در هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.

 مراسم معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه ١۴٠٢ با حضور دکتر جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها، نادر زینالی مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، حامد قادرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ابراز خرسندی از سفر مجدد به استان زیبای کردستان،طی سخنانی با بیان اینکه تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است، گفت: مسئولیت علاوه بر ایجاد محدودیت، فضای خدمت را هم گرانتر می‌کند، لذا باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم به‌ کار گیریم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه افزود: وجود وحدت، همدلی و هم‌افزایی به معنای واقعی از ویژگی‌های خاص این استان است که مابین تمامی بخش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با استاندار، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد استانی و هم‌چنین مجموعه کارکنان این اداره‌کل و بخش‌های خصوصی قابل لمس و رؤیت است.

وی تأکید کرد: استان زیبای کردستان ظرفیت‌های بی‌شماری در تمامی زمینه‌ها دارد لذا برای معرفی آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی و تبدیل آن به مقصد گردشگران داخلی و خارجی، باید گام‌های اساسی در توسعه گردشگری منطقه برداشته شود.

واحدی یادآور شد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم با همدلی و هم‌افزایی که وجود دارد در راستای انجام وظایف محوله و حفاظت از میراث گرانبهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی تلاش کنند.