صبح روز جمعه ۱۹ خرداد جمعی از فعالین سیاسی به همراه حجت الاسلام و المسلمین صادق اصانلو در بازدید از استان قزوین ابتدا در امامزاده حليمه خاتون حضور یافتند و پس از خواندن دعای ندبه به غبار روبی مزار شهدا پرداختند.

این جمع که در آن چهره های نام آشنایی چون خشایار نادی، سیده ناهید کریمی، لیلا مجدانی، صادق پناهی نسب و شهرزاد انصاری  به چشم میخورد، در زیارتگاه حلیمه خاتون با مردم شریف شهرعصمت آباد که اولین شهید در راه انقلاب اسلامی به نام نصرت الله انصاری را تقدیم کرده دیدار و‌ گفتگو کردند. در این دیدار ابتدا حجت الاسلام اصانلو ضمن خوشامد گویی به هیئت همراه  آقای نادی  به ایراد سخنرانی پرداختند.

آقای نادی ضمن تشکر از مردم با فرهنگ و ولایتمدار عصمت آباد به بیان دستاوردهای سیاسی، نظامی و اقتصادی کشورمون اشاره فرمودند. ایشان ضمن اشاره به شعار ما می توانیم تاکید کردند که با کمک مردم عزیز کشورمون  به زودی گشایش های اقتصادی هم  حاصل خواهد شد.

این جمع سیاسی  پس از غبار رویی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و کارآفرین نمونه کشوری خانم صفیعی و دامدار نمونه استان آقای  صادق نبی جماعت، به دیدار نماینده معظم ولی فقیه در استان قزوین وامام جمعه حضرت آیت الله عابدینی رفته و از بیانات ارزشمند ایشان استفاده کردند.