با راه اندازی مرکز ارائه خدمات تحول دیجیتال و هوشمندسازی در سازمان مدیریت صنعتی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به این سازمان محول شده است، از حضور تمامی شرکت های دانش بنیان برای همکاری در این مرکز استقبال می کنیم.

هم اندیشی سازمان مدیریت صنعتی و شرکت های دانش بنیان

با راه اندازی مرکز ارائه خدمات تحول دیجیتال و هوشمندسازی در سازمان مدیریت صنعتی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به این سازمان محول شده است، از حضور تمامی شرکت های دانش بنیان برای همکاری در این مرکز استقبال می کنیم.

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان این نکته در اولین جلسه مرکز ارائه خدمات تحول دیجیتال و هوشمندسازی سازمان مدیریت صنعتی و شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: بر اساس اعلام آمادگی شرکت های دانش بنیان، حوزه توانمندی آنها و پروژه هایی که دارا هستند، سازمان مدیریت صنعتی آماده همکاری با این شرکت ها ست.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد:  درمرکز ارائه خدمات تحول دیجیتال و هوشمندسازی کسب و کار بر گفتمان‌سازی، ایجاد بستر و تشکیل زنجیره بهم‌رسانی نهادهای حاکمیتی و دولتی، دستگاه‌های متولی، نخبگان، متخصصین و مراکز ارائه‌کننده خدمات کسب‌و‌کار با بخش خصوصی همچون شرکت‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی، تجاری، فناور و دانش‌بنیان تاکید داریم.

کیانی بختیاری افزود: در این مرکز برای مسائل و مشکلات پیش‌روی کسب‌و‌کارها؛ راه حل مناسب و اجرایی ارائه و در زمینه طراحی و راه‌اندازی مراکز رشد و شتابدهی، کارخانه‌های نوآوری، مراکز تحقیق و توسعه موردنیاز صنایع، بنگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای با مقیاس بزرگ؛ خدمات مورد نیاز عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: همچنان که سازمان مدیریت صنعتی در بدو تاسیس با راه اندازی کلینیک صنعت نیازهای صنعت کشور را برآورده کرد، اکنون نیز در مرکز ارائه خدمات تحول دیجیتال و هوشمندسازی، مباحث مرتبط با هوش مصنوعی در صنایع، حکمرانی دیجیتال بنگاه و … را پوشش می دهد.

در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بیان تاریخچه ای از نوآوری های این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی اولین مبدع و برگزار کننده دوره های MBA در کشور است.

وی افزود: علاوه بر این اولین کانون ارزیابی مدیران و کارکنان و اولین برگزار کننده دوره مدیران در تراز جهانی سازمان مدیریت صنعتی است.

کیانی بختیاری رتبه بندی شرکت های برتر ایران، جایزه ملی تعالی سازمانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی، برگزاری  دوره های DBA  در کشور و … را از دیگر «اولین‌ های» سازمان مدیریت صنعتی برشمرد.   

در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از فعالیت های دبیرخانه اجلاس همکاری های علمی -اقتصادی غرب آفریقا ارائه شد و نمایندگان شرکت های دانش بنیان، به بیان توانمندی ها و پروژه های مرتبط خود پرداختند.