در هفته منتهی به ۶ مرداد امسال، ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۶۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۹.۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که از نظر حجم با افزایش ۵.۳ درصدی همراه بود. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

 تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۹۰۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۰ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۴۵ تن سیمان، یک میلیون و ۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۶۴ هزار و ۲۴۲ تن فولاد، ۲۸۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۱ هزار و ۱۲۰ تن مس، ۵ هزار و ۶۶۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۲۹۵ تن روی و ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۲ هزار و ۶۷۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۶ مرداد به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۴۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۴ هزار و ۵۰۸ تن مواد پلیمری، ۸۸ هزار و ۶۸۹ تن قیر، ۵۰ هزار تن لوب کات، ۴۰ هزار و ۷۴۰ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۲۲۲ تن روغن، ۳ هزار و ۶۷۵ تن گوگرد، ۲ هزار و ۶۶۸ تن فرآورده های نفتی، ۴۷۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۸ هزار و ۵۷۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان بود.