استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه‌ها در تدوین برنامه سازگاری با کم‌آبی استان قزوین سهم دارند و باید برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال کنند.

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف، تصریح کرد: یکی از مشکلات مدیریتی کشور، نبود همکاری و تعامل مناسب بین دستگاه‌های اجرایی است، تمامی مدیران باید در تصمیم‌گیری‌ها و عملکردها حامی و پشتیبان یکدیگر باشند و با وحدت و تعامل اقدام‌های لازم را پیش ببرند.

وی افزود: مردم از اختلاف بین دستگاه‌های مختلف و مسئولان رنج می‌برند و بیشترین عکس‌العمل را هم در این زمینه نشان می‌دهند، اگر این اختلاف‌ها به تعامل تبدیل شود مردم از مسئولان حمایت خواهند کرد.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، استاندار قزوین اظهار کرد: برنامه سازگاری با کم‌آبی استان قزوین متعلق به‌تمامی سازمان‌ها است، تمام دستگاه‌ها باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای تدوین این برنامه‌ها ارسال کنند.

وی تأکید کرد: در صورت تصویب این طرح در شورای ملی حفاظت از منابع آبی، کلیه دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند، به نظر می‌رسد برنامه سازگاری با کم‌آبی استان قزوین یک‌بار دیگر باید در کارگروه‌های تخصصی‌تر بررسی و پس از جمع‌آوری نظرات تمامی دستگاه‌های عضو نتیجه نهایی تصویب و در قالب یک برنامه جامع و کامل در وزارت نیرو ارائه شود.