وزیر نیرو با محکوم کردن جنایات رژیم پوشالی اسرائیل، ابراز امیدواری کرد به‌زودی شاهد ریشه کن شدن این غده سرطانی باشیم.

«علی اکبر محرابیان» امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: با قلبی آکنده از غم روزهایی را سپری می کنیم که در تاریخ بشریت سابقه ندارد و تاریخ معاصر چنین کشتار کودکان و قلع و قمع مردم را به خود ندیده است.

وی بیان‌داشت: شاهد روزهایی هستیم که کودک کشی تبدیل به رویه ای روزانه شده و حمله به بیمارستان ها و کشتار بیماران توسط رژیم جانیتکار اسرائیل بی سابقه است.

وزیر نیرو ادامه‌داد: هرچند این شرایط بسیار سخت و ناگوار است، اما در عین حال شاهد دو پیروزی برای مردم فلسطین و غزه هستیم.

وی، نخستین پیروزی را حمله فوق العاده «طوفان الاقصی» برشمرد و گفت: این حمله با عملیات حساب شده انجام شد که در نتیجه، شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هستیم.

محرابیان اظهار داشت: دیدید جوانان در غزه پوزه اسرائیل را به خاک مالیدند و اکنون جهانیان شاهد چهره واقعی رژیم صهیونیستی که از آستین آمریکا بیرون آمده، هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: با مقاومت مردم فلسطین و غزه شاهد برملا شدن چهره جنایتکارانه اسرائیل و همچنین صف‌بندی جهان در جبهه حق گرا و کشورهای پیرو کفر و الحاد هستیم.

وزیر نیرو گفت: حتی در کشورهایی که توجه به حقوق بشر خیلی جدی نیست و بی‌شرمانه از صهیونیست ها حمایت می کنند، شاهدیم مردم با برگزاری تظاهرات بی سابقه چهره فریبکارانه آنان را برملا می کنند که موفقیتی ارزشمند است.