وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاکید دولت برای استفاده حداکثری مردم از اینترنت پرسرعت گفت: گلستان در پوشش ملی فیبر نوری کشور پیشتاز است.

 عیسی زارع‌پور روز پنج شنبه در جمع مردم شهر دوزین مینودشت اظهار کرد: گلستان نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیر پوشش فیبر نوری قرار گرفته و سرعت اینترنت در این استان تا ۹۵۰ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۸ منطقه و شهر استان گلستان از اینترنت پرسرعت فیبرنوری استفاده می‌کنند افزود: هنوز استان تهران از این امکان بهره مند نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن جنگ سخت را کنار گذاشته و اقتصاد، معیشت، بهداشت و فرهنگ مردم را نشانه گرفته است.

زارع پور گفت: با تلاش دولتمردان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر روستاها از گاز برخودار هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با عزم و اراده مثال زدنی خود از شرایط فعلی به سلامت عبور خواهند کرد، تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما نزدیک قله هستیم و محکم تر از گذشته به راه خود ادامه خواهیم داد.

زارع‌پور رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.