وزیر ورزش و جوانان با حضور بر سر مزار جهان پهلوان تختی در ابن بابویه شهر ری، پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت وی را گرامی داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و برخی پیشکسوتان کشتی ایران در کنار مردم و علاقه‌مندان به جهان پهلوان تختی، با حضور بر سر مزار وی در ابن بابویه شهر ری، پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت تختی را گرامی داشتند.

وزیر ورزش در حاشیه این مراسم، گفت: پنجاه و ششمین سالگرد مرحوم جهان پهلوان تختی است. هر سال در این روز این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. ما هم در کنار مردم در این مراسم حاضر شدیم تا یاد و خاطره مرحوم تختی را گرامی بداریم.

وی افزود: یاد تختی همیشه زنده خواهد بود چرا که او علاوه بر قهرمان بودن، یک پهلوان بود. پهلوانی در کنار قهرمانی است که باعث ماندگاری نام‌ها می‌شود. رفتار و منش تختی باعث ماندگار شدن نام او شد. کما اینکه می‌بینیم بعد از ۵۶ سال، مردم اینچنین پرشور یاد و خاطره او را گرامی می‌دارند.

به گزارش ایسنا در این مراسم، پیشکسوتانی همچون محمدرضا طالقانی، علی اکبر حیدری، سلمان حسام، منصور جهانیان، شروین اسبقیان، عطایی، محمد محمودی و اکبر فیض حضور داشتند اما روسای فدراسیونهای ورزشی غایب بودند.