نشست انتخاباتی دکتر موسی احمدزاده نایب رئیس انجمن واردکنندگان صنعت آرایشی، بهداشتی و عطریات کشور ۵ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

 نشست انتخاباتی دکتر موسی احمدزاده نایب رئیس انجمن واردکنندگان صنعت آرایشی، بهداشتی و عطریات کشور ۵ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

دکتر نقیب در ابتدای جلسه گفت؛ بیش از ۳۰ سال است که در صنعت ارایشی و بهداشتی کشور در حال تلاش هستیم امروز بسیار خرسندیم که شخصی برای انتخابات شرکت کرده است که از جنس صنعت است و از جنس اقتصاد است.

نقیب در ادامه گفت: دکتر احمزاده کارشناسی است که از جنس نگاه مردم و تولیدکنندگان هستند. ما تلاش کردیم دو قانون مهم را در اقتصاد به تصویب برسانیم که شامل؛ قانون مستمر بهبود کسب و کار و قانون قانون رفع موانع تولید. این دو قانون بسیار ارزشمند هستند و فضای مناسبی را برای بخش خصوصی و فضای کسب و کار ایجاد کرده است.

دکتر بحیرایی در ادامه گفت: بنده در حدود ۱۰ است با جناب احمدزاده همکاری دارم و اتفاقات و در حقیقت گشایشی که در صنعت ما ایجاد شده است ایشان بسیار موثر بوده است. زمانیکه جناب احمدزاده به صنعت آرایشی و بهداشتی وارد شدند ما ۵ هزار نفر بیکار داشتیم که سبب بهود فضای اشتغال شده است.

بحیرایی افزود: احمدزاده باعث قوت صنعت آرایشی و بهداشتی بوده است. در حال حاضر تولید کنندگان اوت سورس عضو انجمن ما شده‌اند و وارد کنندگانی بودند که دیگر نمی‌توانستند واردات انجام بدهند، فکر اصلی این کار برای جناب آقای احمدزاده بود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ عضو داریم که اکثرا تولید کننده اوت سورس و هر کدام یک بنگاه ۵۰ نفره دارند و به صورت عملیاتی انجام شده است. اگرچه کار انجمن و کار تشکلی بسیار خوب است اما ظرفیت جناب آقای احمدزاده برای مدیریت کلانتر نیز مناسب است که انشالله با حمایت حداکثری از ایشان به سمت تخصص و تخصص‌گرایی  برویم.

بحیرایی گفت: احمدزاده شخصی است که  تجربه کار بازرگانی دارد و نماینده شرکت های خارجی بوده است و درد جامعه را می‌داند و اقتصاددان است. برنامه‌های ایشان همه عملیاتی است و قابلیت اجرایی دارد و این میزان رشد صنعت در حال حاضر مدیون تلاش‌‎های بی‌وقفه ی ایشان است. در حال حاضر تفکر ایشان سبب کارآفرینی شده است و صنعت سر پا مانده است بیشترین رشد در ۳ الی ۴ سال اخیر بوده است و ممنوعیت‌های وارداتی سبب شده است صنعت ما حرف برای گفتن دارد و این مرد بسیار موثر بوده است. 

بحیرایی افزود: با تولید محصولاتی که در حاضر موجود است و به شکل بین المللی در حال عرضه است و به صورت بین المللی کار میکند. شعار اصلی جناب آقای احمدزاده صادرات صادرات صادرات است و الان هدف ما بعد از توانستن، ساختن و جایگزینی برندهای دیگر حالا باید بر روی زمینه‌های صادراتی خود کار کنیم. در حال حاضر صادرات محصولات درحال انجام است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساعت کار تولید و بازار کار هر دو افزایش میابد.

احمدزاده کاندیدای مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما شعار می‌دهیم و مطالبه گری می‌کنیم و من از دوبال قدرتمند خودم که بخش خصوصی است استقاده خواهم کرد.

یکی از خبرنگاران با بیان پرسشی گفت: در حال حاضر چرا به فکر کاندیداتوری افتاده‌اید و چرا بخش خصوصی در سالهای قبل ورود نکرده بود؟ به فرمایش مقام معظم رهبری که گفتند بخش خصوصی مهم است ما وظیفه خود دانستیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود به انتخابات ورود کردیم. بیش از ۸۰ درصد اقتصاد ما اقتصاد دولتی است و الان دوستان در بخش خصوصی به این توانایی رسیده‌اند که الان می‌توانیم وارد بشویم.

احمدزاده گفت: ما برای مناظره حاضر هستیم بنده با برنامه مدون که با کمک دوستان در دانشگاه تبریز به رشته تحریر درآمده است وارد شده‌ام و ۲۰۰ صفحه برنامه مدون در زمینه مسائلی چون دیپلماسی اقتصادی، رفاه خانواده،  نگاه استراتژیک، رفتار دیپلماتیک و توسعه پایدار در دست دارم و خواهشمندم اگر کسی میخواهد وارد بشود با برنامه وارد بشود. 

خبرنگاری با بیان پرسشی گفت: چه برنامه‌ای در جهت افزایش ارزش پولی ایران دارید؟

احمدزاده گفت: مردم ایران باید یکبار وارد بشوند و بازی را تغییر دهند و شما هر چه قدر قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشید باید به پای صندوقهای رای بیایید و در این فرآنید سیاسی شرکت کنید. زیرا عدم حضور در انتخابات سبب بازگشت افرادی میشود که باعث مشکلات وضع حاضر هستند و همین سلسله ادامه خواهد یافت. 

وی افزود: اقتصاددانان واقعی ما با ریل‌گذاری واقعی می‌توانند فساد را از بین ببرند. ارز ترجیحی در اقتصاد معنی نمی‌دهد این پول از کجا و از چه منبعی در حال خرج کردن است؟ اقتصاد باید آزاد و رفاه محور باش. باید با تولید و صادرات از قشر پایین دست جامعه و قشر کارگری حمایت بشود. برای رسیدن به ثبات اقتصادی باید بگذاریم  بازار و عرضه و تقاضا راه خودش را مشخص کند، با حضور مردم در انتخابات و انتخاب چهره جدید میتوان چشم انداز چدید را در اقتصاد رقم زد. 

احمدزاده در پایان گفت: شعار اول ما دیپلماسی اقتصادی و رفاه خانواده است. کانون خانواده در ایران بهم ریخته است و متزلزل شده است. اگر اقتصاد خانواده قوی باشد اکثر مشکلات حل شده است.برا حضور در بازارهای جهانی باید جهانی فکر کرد و باید از منابع اصلی ایران استفاده کرد و در این راه باید میدان را به اقتصاددانان سپرد که با فعالیت علمی و پژوهشی و استفاده از اصول و فنون مذاکره میتوانند در مذاکرات بین‌المللی موفق عمل نمایند.