معاونت‌های اجرایی شهرداری منطقه یک برای تحقق پیش بینی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده در بازدید از محورهای شاخص، بر طرح الگوی خدمت متمرکز می شوند.

سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جمع معاونان گفت: ۵ محور شاخص در طرح الگوی خدمت در منطقه یک مشخص شده است که باید نیروهای معاونت‌ها در یک محور شاخص متمرکز و بعد از اتمام کار هر معاونت، معاونت دیگری وارد کار شود و یک محور به طور کامل به اتمام برسد و کار در محور دیگر آغاز شود.
او تاکید کرد: برای سرعت بخشی به اجرای طرح نیازاست پیمانکاران نواحی که کار کمتری دارند در محور شاخص مستقر شوند و یا با معرفی دو اکیپ فعال، هم اقدامات نواحی را به انجام برساند و هم سرفصل‌های کاری در محورهای شاخص را پیش ببرند.
صباغ جمع‌بندی و ارائه گزارش هر دو هفته یک بار از اقدامات اجرا شده در محورهای شاخص را لازمه نظارت و پیشرفت کار دانست و افزود: در این محورها هر معاونت سرفصل‌های کاری در زمینه آسفالت، نهرسازی، بهسازی معابر و فضاهای سبز، جابه جایی المان‌ها، کافوهای برق و هر آنچه بر آراستگی و امر نگهداشت تاثیرگذار است را در نظر بگیرند و با سرعت و دقت انجام دهند.
او خاطرنشان کرد: حجم کار در منطقه یک بالا است و باید حتی به صورت شبانه روزی کارها پیگیری و اجرا شود و همه موضوعات از جمله طرح ۳۶۰ درجه، الگوی خدمت، ۲۰ محور تحولی و … با تلاش، پشت کار، وقت گذاری، برنامه‌ریزی‌، همت، تدبیر و هماهنگی با زیر مجموعه‌ها، با نظم پیش ببروند تا شاهد تحول، تغییر و تحرک در منطقه باشیم.