در این همایش، سخنرانان برجستهای از حوزههای رسانه، صنعت و روابط عمومی به بیان دیدگاههای خود پرداختند، از جمله:دکتر خسرو رفیعی، ریاست محترم انجمن روابط عمومی ایراندکتر محمد حیدری، عضو انجمن مدیران رسانههای ایراندکتر آرش زعیم، دکتری تخصصی کارآفرینی فناورانه و استاد دانشگاهدکتر جواد قاسمی، دبیر انجمن و عضو هیئتمدیره انجمن روابط عمومی ایرانابوالقاسم حکیمیان، […]
در این همایش، سخنرانان برجستهای از حوزههای رسانه، صنعت و روابط عمومی به بیان دیدگاههای خود پرداختند، از جمله:دکتر خسرو رفیعی، ریاست محترم انجمن روابط عمومی ایراندکتر محمد حیدری، عضو انجمن مدیران رسانههای ایراندکتر آرش زعیم، دکتری تخصصی کارآفرینی فناورانه و استاد دانشگاهدکتر جواد قاسمی، دبیر انجمن و عضو هیئتمدیره انجمن روابط عمومی ایرانابوالقاسم حکیمیان، عضو هیئتمدیره و مدیر نمایندگیهای کل کشور انجمن روابط عمومی ایراندکتر حمید شکری خانقاه، دکترای جامعهشناسی ارتباطات فرهنگی با گرایش برنامهریزی استراتژیک ارتباطات انسانیسپهر آبروش، عضو هیئتمدیره انجمن روابط عمومی ایرانغلام عباس ارباب خالص، سفیر پیشین ایران در ترکمنستانسید محمدحسین سیادتی از بانک سپهرابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیونمحراب نجعینژاد، سردبیر روزنامه سراسری اقتصاد و سازندگییکی از بخشهای ویژه این همایش، رونمایی از کتاب جعبه ابزار، کاربردی برای مدیران روابط عمومی به نویسندگی محمد احسان خرامید، زهر سلطان محمدی و محمدرضا بستانی بود که مورد توجه ویژه شرکتکنندگان قرار گرفت. حامیان این همایش دکتر حمیدرضا حقی، مدیرعامل صنایع شوینده، و سید حجت طباطبایی از محصولات صنایعدستی اریسا بودند که زحمت هدایای سخنرانان و خبرنگاران حاضر را کشیدند.
در این گردهمایی، بر نقش کلیدی رسانهها در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تأکید شد و تعامل بین حوزههای روابط عمومی، صنعت، هنر و رسانه بهعنوان راهکاری برای رشد پایدار اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
Saturday, 1 March , 2025