سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: هنوز مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتسال صادر نشده است.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر و همچنین انتقاداتی که نسبت به تاخیر در برگزاری این رقابتها می شود گفت: ما هر هفته پیگیر مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتسال هستیم اما این مجوز تاکنون صادر نشده است.ما درخواست خود را به آقای نبی دبیر کل فدراسیون داده ایم و آنها هم در این زمینه مکاتباتی با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و آقایان سیف برقی و خانلری داشته اند. از ۱۳ شهریور به بعد ابلاغیه تازه ای از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای برگزاری لیگ برتر فوتسال نیامده و هر هفته به ما اعلام می کنند که در دست بررسی است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال افزود:  پروتکلی ۴۰ صفحه ای از سوی فدراسیون فوتبال برای مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای رشته فوتسال تدوین و ارسال شد و با وجود ارسال این پروتکل، در آخرین نامه به ما گفتند که مجوز در حال بررسی است و تا امروز مجوزی صادر نشده است.

وی در پایان در مورد اینکه اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگوی خود با برخی سایت ها و همچنین برنامه فوتبال برتر از بلامانع بودن برگزاری مسابقات فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داده بود گفت: آقای اسد مسجدی باید این مجوز را به صورت مکتوب در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.