رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی از نوع طق و ذغال به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان "ساری" خبر داد .

محمد محمدپور گفت: در راستای مقابله با معضل شوم قاچاق به ویژه قاچاق منابع ملی و طبیعی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در شهرستان ساری در امر خرید و فروش انواع چوب آلات ممنوع القطع و تبدیل آن به ذغال با همکاری افرادی دیگر از استان های کشور موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری نمایندگان منابع طبیعی استان مازندران به محل دپوی چوب و ذغال در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری اعزام شدند که در بازرسی از آن موفق به کشف ۲ تن چوب و ذغال شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، مالک کارگاه تولید ذغال فاقد هرگونه مجوز، پروانه و اسناد بوده است که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات کالا ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس،محمدپور تصریح کرد: اموال مکشوفه تحویل عوامل منابع طبیعی استان مازندران شد و موضوع در حال رسیدگی است.