رییس اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد: در پس لعو رقابت های کشتی قهرمانی جهان، در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد در حد کلاس جهانی در بلگراد هستیم.

 سرانجام پس از ماه ها کش و قوس و در پی انصراف برخی قدرت های کشتی جهان همچون آمریکا، ژاپن و کوبا از حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۰، اتحادیه جهانی کشتی بر خلاف نظر ابتدایی خود، رای به لغو این مسابقات داد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد قصد دارد رقابت های جام جهانی انفرادی را در مجموع با جایزه ۳۰۰ هزار فرانک سوییس در بلگراد پایتخت صربستان برگزار کند.

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی ما می‌خواهیم بار دیگر شاهد رقابت کشتی گیران بر روی تشک باشیم، این موضوع برای اتحادیه جهانی بسیار مهم است و متعهد هستیم که برای آن ها ایجاد فرصت کنیم.

وی درباره برنامه ریزی برای جایگزین کردن رقابت های جام جهانی انفرادی به جای رقابت های قهرمانی جهان، افزود: ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک وضعیت ایمن و قابل قبول هستیم تا کشتی گیران برتر بتوانند در یک رویداد کلاس جهانی حاضر شوند.

نناد لالوویچ رییس صرب اتحادیه جهانی کشتی از می ۲۰۱۳ ریاست اتحادیه جهانی کشتی را در دست دارد، وی در سپتامبر ۲۰۱۴ برای ۶ سال به این سمت انتخاب شد.