معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: از ۲۵ هزار و ۴۴ رای ماخوذه در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم، مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای منتخب شد.

خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (۲۲ شهریورماه) در نشست خبری، در رابطه با دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم، اظهار کرد: از داوطلبانی که در این مرحله با تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود زمینه حضور مردم را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم در تاریخ ۲۱ شهریورماه در ۳۱۹ شعبه شهری، روستایی و سیار برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه پس از شمارش آرا، مجموع آرای ماخوذه ۲۵ هزار و ۴۴ رای بود، تصریح کرد: مهدی باقری ۱۴ هزار و ۹۶۴ رای و نبی‌الله محمدی ۸۱۵۸ رای از آرای مردم را به خود اختصاص دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه بر اساس نتیجه شمارش آرا، مهدی باقری به‌عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت‌، ادامه داد: از داوطلبان و مردم حوزه انتخابیه و دست‌اندرکاران انتخابات و اصحاب رسانه، قدردانی می‌کنیم.

مرادی‌نافچی اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان برای اولین‌بار بر اساس موافقت ستاد انتخابات و شورای نگهبان، فرصتی را برای ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های داوطلبان به مردم در شرایط شیوع کرونایی از طریق صدا و سیما به استحضار مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

وی افزود: پس از تایید دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم توسط شورای نگهبان، اعتبارنامه صادر خواهد شد و داوطلب حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: از همه عوامل اجرایی با ظرفیت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد.