فرمانده انتظامی گرمسار از وقوع یک فقره آتش سوزی با حجم بسیار گسترده در کارخانه لوله پاسارگارد این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه این واقعه خسارت جانی نداشت.

سرهنگ غلامحسین عرب اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار بلافاصله نیروهای انتظامی به منطقه اعزام شدند.

 وی افزود: در این حادثه که ساعت ۱:۴۳ دقیقه بامداد امروز در کارخانه لوله پاسارگارد رخ داد نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی با همیاری دلسوزانه به مهار آتش پرداختند.

سرهنگ عرب با اشاره به شدت و وسعت آتش شعله ور شده گفت: به درخواست مسئولان نیروهای امدادی شهرستان های همجوار نیز برای  مهار حریق به منطقه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که ماموران انتظامی و امدادی با تلاش و اهتمام چند ساعته خود موفق به مهار آتش شدند گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به این که علت اصلی حادثه در دست بررسی است گفت: مالکان واحدهای تولیدی و کارخانه داران با رعایت نکات ایمنی از بروز این گونه حوادث پیشگیری کنند.