آخرین وضعیت بیماری کرونا در ایران دلالت از آن دارد که ویروس کووید- ١٩ با سرعتی کم ‌سابقه در حال پیشروی است. نمودارهای پیشروی پاندمی کرونا نشان می دهد پیشروی کرونا در ٣ معیار اصلی از جمله میزان سرایت پذیری، تعداد مبتلایان و تعداد جان باختگان از بهمن‌ ماه سال گذشته بی‌ سابقه بوده است.

باتوجه به اینکه در این مدت مسئولین وزارت بهداشت به مردم توهین کردند و چند روز گذشته نیز وزیر بهداشت اعلام کرد برای چه از مردم عذرخواهی کند راست می گوید برای چی از مردم عذرخواهی کند مگر کاری می کند در قبال اینکه نشسته در جایگاهی که باید به دنبال نجات جان مردم باشد و هیچ کاری نمی کند عذرخواهی هم نمی کند عذرخواهی را باید کسانی بکنند که کسانی که در جایگاه وزیر می آورند که با وقاحت هرچه تمام تر به مردم توهین کنند.

مردم خواسته زیادی از وزیر بهداشت ندارند جز تامین واکسن و یا تامین ماسک برای اینکه بتوانند زنده بمانند تا کنون چند هزار نفر به خاطر اینکه وزارت بهداشت نتوانسته واکسن وارد کند جان خود را از دست داده اند وزیر برای جانباختگان هم ابراز همدردی نمی کند بعد توقع عذرخواهی از وزیر واقعا زیاد است.

راستی آقای وزیر که صراحتا در تلویزیون ملی اعلام کردید که از شنبه روزی ۴۰۰ هزار نفر را واکسینه می کنند تا به امروز چند نفر واکسینه شده اند وقتی در بالاترین مقام قرار دارید و با جان مردم اینگونه شوخی می کند و به راحتی هرچه تمام تر دروغ می گوید باید فاتحه اعتماد عمومی را در این شرایط بخوانیم چرا که مردم به شما که بالاترین مقام را دارید اعتماد می کنند.

آقای وزیر بهداشت وقتی در اجتماع در بین مردم حضور دارید چرا از ماسک استفاده نمی کند حداقل به صورت نمادین ماسک بزنید تا مردم رعایت کنند وقتی در جایگاه یک مقام مسوول هستید و چنین رفتاری را می کنید انتظار دارید مردم پرتکل های بهداشتی را رعایت کنند شما واکسن زده اید نه مردم با جان مردم به راحتی شوخی می کنید جان عزیزانتان هم بود از این شوخی ها می کردید وزیر بهداشت کمترین کار در این دولت این است که حداقل استعفا کنید تا مردم تکلیف خود را بدانند.

  • نویسنده : مونا ربیعیان