فرمانده ناجا با حضور در منطقه عملیاتی "دارخوین" شهرستان "شادگان" یاد و خاطره همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

سردار حسین اشتری در بازدید از مجموعه شهرک دارخوین یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهید خود در لشکر ۱۴ امان حسین (ع) مستقر در این محل را گرامی داشت و با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه در مسجد ۱۴ معصوم  تصریح کرد: بسیاری از رزمندگانی که در این مکان مقدس حضور داشتند به شهادت رسیدند و توفیق الهی نصیب آنان شد و ان شاء الله که ماهم بتوانیم رهروی خوبی برای آنان و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در شب عاشورای سال ۶۷ در این مکان مقدس  تصریح کرد: ایشان در آن شب با حضور در سنگر شهید خرازی سپس اقامه نماز و سخنرانی در مسجد ۱۴ معصوم برای رزمندگان سبب تقویت روحیه و شور خاصی شدند.

وی ایثار و ازخودگذشتگی را از مهمترین آموزه‌های مسیر شهادت خواند و گفت: رزمندگان با نثار جان خود به عنوان پرارزش‌ترین دارایی یک انسان، در مسیر آرمان‌های امام حسین (ع) و یاران با وفایشان حرکت کردند.

اشتری افزود: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن که در حال مقابله با استکبار و زورگویی های متجاوزان هستند از هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان و رزمندگان انقلاب ما و شهیدانی نظیر خرازی، همت، باکری ، ردانی پور ، حاج احمد کاظمی و سردار دلها “حاج قاسم سلیمانی” به عنوان الگوی خود نام می برند. ما به این شهیدان معزز افتخار می کنیم و راه آنان را ادامه می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان مقدس باید تبدیل به زیارتگاه مردم به خصوص مردم استان اصفهان و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که متعلق به این استان است، شود. امیدواریم این محل توسط مسئولان مربوطه به موزه آثار دوران دفاع مقدس و زیارتگاه عاشقان شهدا تبدیل شود.