فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث ارتقای مبادی دینی تلاش های زیادی کرده ایم و سعی می کنیم به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی – از مراجع عظام تقلید – با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی از توجه ایشان به پرسنل ناجا تقدیر و تشکر کرد و گفت: الحمدلله  ناجا به لطف الهی و هدایت های رهبری انقلاب و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط کشور با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

فرمانده ناجا اضافه کرد: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا و در عین حال پاسخگوی مردم باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است، اظهارکرد: ما سالانه بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: نگرانی هایی در بحث سرقت های خرد داریم که اینها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است. لذا ما تمام تلاش خود را جهت کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

اشتری اضافه کرد: در بحث ارتقای مبادی دینی تلاش های زیادی کرده ایم و تلاش می کنیم که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بحث اقدامات ناجا در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای مطلوبی نیست البته ما در برخورد با سایت ها و شبکه هایی که منشا داخلی دارند اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده ایم اما وظیفه سازمان های دیگر به ویژه وزارت ارتباطات در بحث برخورد با شبکه ها و سایت های خارجی بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری در خاتمه با اشاره به اقدامات ناجا در بحث پیشگیری از ویروس کرونا اظهارکرد: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت و درمان هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.