محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران از دکتر مرتضي اکبري، مديرعامل بانک مهر ايران و كاركنان اين بانك تقدير كرد.

این بانک تفاهم‌نامه‌های مختلفي با معاونت حمل و نقل شهرداري تهران و همچنين سازمان تاکسيراني دارد و در حوزه‌هاي معيشتي، نوسازي ناوگان حمل و نقل شهري و خريد پوشش بيمه‌اي به رانندگان تاکسي تسهيلاتي را پرداخت مي‌كند.
به دلیل اقدامات مؤثر بانک مهر ایران در این حوزه، محمد روشنی، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران از دکتر مرتضي اکبري، مديرعامل بانك مهر ايران و كاركنان اين بانك تقدير كرد.
متن این تقدیرنامه به این شرح است:
«با سلام و احترام
ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) و همچنین تقارن فرا رسیدن اعياد شعبانيه و نوروز باستاني ۱۴۰۰ به حضرت‌عالي و تمامي همکاران محترم در بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، به استحضار مي‌رساند سالي كه گذشت با وجود فراگيري و ويروس منحوس كرونا، براي تاكسيراني و تاكسيرانان شهر تهران سرشار از تلخي‌ها و سختي‌هايي بود. همكاري آن بانك در فرآيند نوسازي و كمك به معيشت آسيب‌ديده تاكسيرانان خدوم تهران، كمي از دردهاي خانواده تاكسيرانان موفق در طرح نوسازي تاكسي فرسوده را التيام بخشيد. لذا حسب قاعده «من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق» بر خود لازم مي‌دانم به نمايندگي از اين سازمان و همچنين تمامي تاكسيرانان و مالكين تاكسي‌هاي فرسوده پايتخت، از زحمات و حمايت‌هاي حضرت‌عالي و همچنين تمامي همكاران دخيل در فرآيند نوسازي تاكسي‌هاي فرسوده شهر تهران كمال تقدير و تشكر را اعلام دارم.
همچنین لازم است از تمامی مدیران محترم آن بانک که طی سال ۱۳۹۹ گام‌هاي مؤثر و قابل تقديري در پيشبرد برنامه نوسازي ناوگان تاکسيراني و کاهش تبعات و اثرات مهلك انباشتگي ۵۰ درصدي تاكسي‌هاي فرسوده شهر تهران در افزايش آلودگي هواي شهر برداشتند، كمال سپاس‌گزاري خود را اعلام كنم.
از درگاه حضرت حق، سالی سرشار از موفقیت، سلامتی، بهروزی و شادکامي براي شما، همکاران محترم و ملت بزرگ ايران زمين خواستارم.»