«بر آنیم در سال ۱۴۰۰ با گسترش خدمات خود در حوزه‌های مختلف، افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهيم و با گسترش خدمات مبتني بر بانکداري نوين، بيش از پيش مشتريان خود را از حضور در شعبه بي‌نياز کنيم. اميد که لطف خداوند متعال و اعتماد روزافزون شما پشتيبان ما باشد.»

دکتر مرتضی اکبری مديرعامل به همراه اعضاي هيأت مديره اين بانک به مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز پيامي صادر كردند.
در این پیام آمده است:
«بهار موسم نو شدن است؛ فصل تازگی. این تازگی، تنها در جامه کهن را نو کردن تجلی پيدا نمي‌کند. همه ما براي حرکت در مسير صحيح، نيازمنديم به عقب نگاه كنيم و كارنامه يك سال گذشته خود را بازبيني كنيم تا ادامه مسير برايمان آسان‌تر شود و اگر نياز است، راه جديدي برگزينيم.
خدمت‌گزاران شما در نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور کوشیدند در سالی که اقتصاد كشور متأثر از دو عامل اصلی تحريم‌ها و شيوع بيماري كرونا با چالش‌هايي همراه بود، به سهم خود از باري كه بر دوش مردم است، كم كنند. قطعاً همين تلاش بي‌مضايقه بود كه اعتماد شما را بيش از پيش به بانك مهر ايران جلب كرد و اين خانواده بزرگ، اكنون ۱۰ ميليون نفري شده است.
بانک مهر ایران با گسترش ارائه خدمات بر بسترهای نوین و به‌صورت غیرحضوري موفق شد تا ميزان بسيار زيادي مشتريان را از حضور در شعب بانک بي‌نياز کند. اين مسئله‌ با شيوع بيماري کرونا اهميتي مضاعف نيز پيدا كرد.
همچنین با ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف، به نیازهاي افراد متقاضي تسهيلات قرض‌الحسنه تا حد ممکن پاسخ داديم. پرداخت بيش از ۲ ميليون و ۳۰۰هزار فقره به ارزش ۳۲۰هزار ميليارد ريال بخشي از عملکرد بانک مهر ايران در سال جاري است. در اين بين توجه به همکاري با نهادهاي حمايتي با رويكرد توانمندسازي مددجويان اين نهادها، كه در اين شرايط بيش از پيش نياز به ياري دارند نيز به‌طور جدي در دستور كار بوده است.
همچنین با اینکه شرایط اقتصادی براي همه بنگاه‌هاي اقتصادي در سالي که گذشت دشوار بود و بانک مهر ايران نيز از اين قاعده مستثني نبود، اما فعاليت‌هاي بانک در حوزه مسئوليت اجتماعي نه تنها كم نشد، بلكه با قوت و قدرت بيشتر نيز ادامه يافت. بيمه ۵۰۰هزار خانه روستايي، مصرف منابع حاصل شده از محل جريمه ديركرد در حوزه عام‌المنفعه و همچنين كمك به مردم زلزله‌زده سي‌سخت تنها نمونه‌اي از اقدامات گسترده بانك مهر ايران در اين حوزه بود.
سال ۱۳۹۹ را با همه رخدادهایش پشت سر گذاشتیم. امیدواریم به آسان‌تر شدن شرايط اقتصادي براي مردم کمک کرده باشيم. اگر قصوري هم به دليل خارج بودن از ظرفيت و توان بانک مهر ايران در عملكرد مجموعه بانك بوده، از مردم عزيز به‌ويژه مشتريان گرامي پوزش مي‌طلبيم.
لازم است از اعتماد سهامداران و مشتریان محترم بانک که پس از عنایت خداوند، بزرگ‌ترین پشتوانه ماست، تشکر کنیم. همچنين از همه كاركنان بانك به‌ويژه نيروهاي شعب كمال تشكر را داريم كه در اين شرايط سخت و با وجود شيوع بيماري كرونا، با جديت تمام ارائه خدمت به مشتريان را استمرار بخشيدند.
بر آنیم در سال ۱۴۰۰ با گسترش خدمات خود در حوزه‌های مختلف، افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهيم و با گسترش خدمات مبتني بر بانکداري نوين، بيش از پيش مشتريان خود را از حضور در شعبه بي‌نياز کنيم. اميد که لطف خداوند متعال و اعتماد روزافزون شما پشتيبان ما باشد.
برای کشور عزیزمان سربلندی و برای شما عزيزان سالي خوش همراه با سلامت و توفيق را آرزومنديم.
ایام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایام شمایید»