عرشه ضلع شمالی و میانی پل B9، دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در شرق بلوار شاهد نصب و عرشه ضلع جنوبی در مرحله پیش مونتاژ قرار دارد.

سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی و بروز حوادث ناگوار رانندگی در بزرگراه ارتش محدوده شهرک شهید محلاتی به درخواست منطقه، پلیس راهور و شهروندان طرح احداث دوربرگردان غیر همسطح پل های B9 و B10 مطرح و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث آنها در دستور کار قرار گرفت و با تجهیز کارگاه وارد فاز اجرا شد و اکنون با گذشت ۸ ماه عرشه شمالی و میانی پل B9 به اتمام رسید.
او افزود: عملیات احداث دوربرگردان‌های غرب به غرب بزرگراه ارتش با موانع تاسیساتی از قبیل لوله آب ، پل عابر پیاده، ایستگاه اتوبوس تندرو و تاسیسات شرکت برق مواجه بود که با تعامل با سازمان‌های متولی از مسیر اجرای پروژه برطرف شدند تا اجرای کار توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تسهیل شود.
شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: وزن کل عرشه در حدود ۳۲۰ تن، طول آن ۱۹۵متر و عرض آن ۹ متر است که عرض متوسط هر یک از این پل‌ها تامین‌کننده ۲ خط عبوری است.
صباغ تصریح کرد: متاسفانه رانندگانی که از شرق وارد بزرگراه ارتش می شدند به دلیل سرعت بالا سرعت خود را کاهش می دادند که این مورد باعث ترافیک و در برخی مواقع هم منجربه برخورد و حوادث ناگوار رانندگی می شد بر همین اساس نیاز به اجرای تقاطع غیر همسطح عملی شد تا در کنار امنیت و ایمنی بیشتر برای رانندگان ، دسترسی به شهرک های شمال بزرگراه ارتش نیز با سهولت بیشتر انجام شود.
این مقام مسئول احداث پل B10 را نیز از دیگر پل های غیر همسطح این محدوده دانست و افزود: عملیات احداث آن جهت دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در محدوده شرق بلوار سوهانک به طول ۱۶۵ متر، عرض متوسط ۹ متر در حال اجراست.