بیست و پنجمین سفر دوره‌ای دو روزه کارگروه نظارت پایش و مدیریت عملکرد ستاد با حضور اسکندر یارنسب مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد ستاد به مقصد استان فارس انجام شد.

احسان یوسفی پور مدیر کل جمع آوری و فروش استان فارس در جمع اعضای کارگروه نظارت پایش و مدیریت عملکرد و کارکنان این اداره کل به تشریح اقدامات پرداخت و اظهار داشت: در سه ماهه اخیر رتبه پنجم فروش و در آبان ماه رتبه سوم را کسب کردیم. در ۹ ماهه نیز جایگاه ششم فروش را در میان استان‌های سراسر کشور بدست اوردیم و بالاتر از برخی استان‌های بزرگ قرار داریم.

وی به اقدامات برجسته صورت گرفته اشاره کرد و یادآور شد: قفسه‌بندی چهار انبار، ساخت سایبان برای موتور سیکلت و خودروها، تعیین تکلیف کالاهای موجود در سه انبار، راه اندازی سیستم روشنایی انبارها، صدور قبض انبار به صورت سیستمی، تعیین تکلیف ۵۵۰۰ فقره پرونده از انتهای سال ۱۴۰۱ تاکنون که ۲۵۰۰ پرونده از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: ترمیم حقوق و افزایش اضافه کار و رفاهیات همکاران مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

در این جلسه همکاران تملیکی استان نیز در رابطه با موضوعات مختلف از جمله ترمیم حقوق، تبدیل وضعیت استخدامی همکاران، ارتقاء افزایش رفاهیات مسائل مالی و تنخواه استان، هزینه‌های پرداختی برای کارشناسان و ارزیابان رسمی و موضوعاتی از قبیل کندی شبکه، اتوماسیون اداری و ارتقا سرورها و غیر استاندارد بودن فضای اداری و سایر موضوعات نقطه نظرات و مشکلات را صریح و شفاف بیان کردند.