قایقران المپیکی ایران گفت: دوست داشتم به المپیک بروم چون چندین سال است به آن فکر می‌کنم و دنبال حضور در فینال A هستم.

محمدنبی رضایی درباره‌ی اینکه برای اولین بار در المپیک به رقابت می‌پردازد، بیان کرد: چندین سال است به المپیک فکر می‌کنم و دوست داستم به المپیک پاریس بروم. در قایقرانی باید زمان زیادی برای قهرمانی گذاشت. مدال المپیک دور از دسترس نیست و فدراسیون و کمیته ملی المپیک باید ورزشکارانی که شانس بیشتری برای گرفتن سهمیه المپیک دارند را یک تا دو سال حمایت ویژه کنند. اردوهای متمرکز خارجی برگزار کنند و امکانات بیشتری بدهند. امیدوارم در این مدت زمان کم باقی مانده تا المپیک پاریس شرایط تمرینی خوب باشد و بتوانم به فینال A المپیک بروم. بهترین نتیجه‌ام را در المپیک ۲۰۲۸  لس‌آنجلس به دست خواهم آورد.

نماینده قایقرانی ایران در رشته کانو در پاسخ به این پرسش که با توجه به اولین حضور در المپیک، چگونه استرس خود را مدیریت می‌کند تا تحت تاثیر فضای بازی‌ها قرار نگیرد؟ تصریح کرد: تاکنون برای هیچ مسابقه‌ای استرس نداشتم و خدا همیشه کمک کرده است. برای هر مسابقه داخلی یا خارجی با تمام توانم می‌روم. المپیک هم جزو همین مسابقات است که باید تمام توانم را بگذارم. سخت‌ترین مسابقه‌ای است که یک ورزشکار می‌تواند داشته باشد. در حال حاضر هم خواسته‌ای نمی‌توان داشت جز  برگزاری اردوهای متمرکز خارجی.

 ملی‌پوش کانوی ایران در مورد رقابتی که داخل ایران برای رفتن به المپیک پاریس داشت نیز گفت: من با گرفتن مدال طلا توانستم سهمیه المپیک را بگیرم. فدراسیون طبق آیین نامه‌ای که داشت، مسابقه انتخابی برگزار کرد. بین مدعیان داخلی تست انتخابی برگزار شد و پیروز آنها با من مسابقه داد و من با اختلاف هشت ثانیه اول شدم. بخاطر این مسابقه نباید وارد فشار تمرینات می‌شدم اما اکنون دیگر تا المپیک وارد فشار تمرینات می‌شوم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که اردوی روسیه را چطور می‌بینید؟ تاکید کرد: تغییر مکان تمرین و آب و هوا خوب است. در روسیه با امکانات بیشتر تمرین می‌کنیم و برای المپیک خوب است.

او در مورد حمایت استان مازندران پس از گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: من مدال جهانی و آسیایی دارم اما حمایت چندانی نشد. بحث سهمیه المپیک فرق می‌کند. قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم انجام شود و بهترین اتفاق رخ دهد.