در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران ۱۱۲ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک کشف شد.

در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه انتقال و فروش عمده مواد مخدر در منطقه “محمدشهر کرج”، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که متهمان به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچی مواد مخدر در شرق کشور خریداری کرده اند و با انتقال به استان البرز در صدد فروش آن به مشتریانشان هستند.

در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران در یک عملیات مشترک به مخفیگاه متهمان در منطقه “محمد شهر کرج” اعزام شدند و با تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان متوجه شدند، سردسته باند به وسیله یک دستگاه تاکسی قصد خارج کردن مواد مخدر از مخفیگاه شان را دارد که در این حین ماموران فرصت را غنیمت شمردند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و سه همدستش را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۱۲ کیلو و۹۳۰ گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت سوداگران مرگ از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اعلام کنند.