سامانه بیمیک به عنوان یکی از برترین وب سایت های فروش آنلاین بیمه، اخیرا قرارداد تازه ای با شرکت بیمه دی منعقد ساخته است که به واسطه آن، این سامانه در جهت توانمندسازی نمایندگان شرکت بیمه دی در راستای فروش آنلاین بیمه، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

با توجه به سوابق سامانه بیمیک در توسعه فروش آنلاین بیمه در سطح کشور و میزان رضایت مندی مشتریان شرکت دانش بنیان بیمیک، به نظر می رسد که به زودی شاهد گسترش فروش آنلاین نمایندگان و عاملان فروش بیمه نامه های شرکت بیمه دی باشیم.
خدمات  سامانه بیمیک  در گروه بیمه های خودرو، بیمه های عمر و مسئولیت، بیمه آتش سوزی و … بوده و این گروه بهترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می کنند.
درباره سامانه بیمیک
درباره سامانه بیمیک  چه می دانیم؟ با در نظر گرفتن حرکت جامعه به سمت خرید آنلاین کالا و دریافت خدمات اینترنتی، فروش آنلاین بیمه نامه نیز در شمار خدمات آنلاین جایگاه مناسبی پیدا کرده و توانست بسیار زود در این حوزه تثبیت گردد. سامانه بیمیک، به عنوان ارائه دهنده انواع بیمه نامه ها از شرکت های بیمه مختلف، این خدمات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه می کند. در حقیقت این سامانه، سهم بزرگی در تثبیت و بهینه سازی فروش آنلاین بیمه در کشور داشته است.
چیزی که در سامانه بیمیک انتظار کاربران را می کشد، یک فضای رقابتی کاملا هوشمند میان شرکت های بیمه مختلف است که در نهایت کاربر را به سمت بهترین و مقرون به صرفه ترین خرید هدایت خواهد کرد. بیمیک بدون آن که داوری میان شرکت های بیمه داشته باشد، کلیه اطلاعات از قبیل پوشش های بیمه ای، قیمت، تخفیفات ممکن، نحوه دریافت خسارت، مراکز دریافت خسارت، فرانشیز و … را در خصوص بیمه نامه های مختلف، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
به این صورت اگر شما تصمیم به خرید یک بیمه نامه داشته باشید، می توانید با وارد کردن اطلاعات مربوط به آن، نرخ تمامی شرکت های بیمه ارائه دهنده آن را مشاهده کرده و تصمیم گیری به مراتب …