جبرئیل نوکنده؛ مدیر موزه ملی ایران و رضا دبیری نژاد؛ مدیر موزه ملی ملک از موزه و سراسر نمای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند.

جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران در بازدید از موزه مقاومت عنوان کرد: موزه و سراسر نمای مقاومت بهترین مکان برای نشان دادن دستاوردها و رشادت های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.
مدیر موزه ملی ایران در بازدید از موزه مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با ابراز تاسف عمیق به تخریب آثار باستانی موزه موصل اشاره کرد و گفت: به عنوان یک باستان شناس موزه دار، اعمال گروهک تروریستی داعش را مصداق بارز مبارزه و دشمنی با میراث فرهنگی بشر می دانم.
وی در زمینه همکاری فی مابین دو موزه ابراز امیدواری کرد و گفت: ما آمادگی داریم در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های بین موزه ای با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همکاری کنیم.
در پایان بازدید، جبرئیل نوکنده؛ مدیر موزه ملی ایران در دفتر نظرات موزه و سراسر نمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی این گونه نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
افتخار بازدید از موزه دفاع مقدس بویژه نمایشگاه محور مقاومت در روز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ را داشتم. بسیار آموختم و سپاسگذار از کلیه کسانی که این نمایشگاه ویژه را بر پا داشته اند.