مومن دانشگر؛ پدر شهید مدافع حرم "شهید عباس دانشگر" در برنامه "شهر آرا" ویژه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در موزه و سراسر نمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز 18 خرداد 1400 گفت: در فرازی از وصیت نامه شهید آمده است که "عادت به سکون بلای بزرگ پیروان حق است. سکون مرا بیچاره کرده؛ در این حرکت عالم به سمت معبود حقیقی، دست و پایم را اسیر خود کرده." و در بخش دیگری شهید، در وصیت نامه اش به خود نهیب می زند که " وای به حالمان اگر در مستی خوش بگذرانیم و درد نداشته باشیم." دکتر شهید مطهری فرق انسان و غیر انسان را در صاحب درد بودن می داند.

مومن دانشگر طبق فراز وصیت نامه شهید مدافع حرم عنوان کرد: اگر شهید بود در آستانه انتخابات به دردمند بودن مردم کشور اشاره می کرد که باید در مقابل هجمه های دشمن هوشیار و دردمند باشیم و در پای صندوق های رای حضور پرشوری داشته باشند.
مومن دانشگر “مرد میدان و مرد عمل بودن” را از ویژگی های نامزدهای شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا باید بگویم، فرزندان ما با خونشان در جبهه نظامی حماسه آفریدند و حال ما مردم ایران باید در جبهه فرهنگی با اراده ای مصمم به پای صندوق های رای برویم و این حرکت ارزش شهید و شهادت را دارا است.
پدر شهید مدافع حرم “شهید عباس دانشگر” عنوان کرد: هر رای ما در انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری تیری و موشکی بر قلب استحکامات سلطه طلبانه غرب و شرق به سرکردگی آمریکا است. مردم عزیز ایران باید فردی را انتخاب کنند که علاوه بر روحیه بسیجی، اهل معرفت باشد چون شهدای ما این گونه بودند؛ ما می توانیم با انتخابی صحیح ایرانی سر افراز و عزت مند داشته باشیم.