شهردار منطقه2 گفت: به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.

حسن صفات با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک ،هتل اسپیناس و..با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین مساله بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفيت عبور و مرور و تقويت كاركردهاي ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع صحیح بار ترافیکی ميدان بهرود-بلوار شقايق- خيابان هاي ايثارگران شمالي – بزرگراه يادگار امام(ره) دردستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه۲ اتصال بلوار شقايق به خيابان ايثارگران را عملکرد این پل برشمرد و افزود : درحال حاضر راه ارتباطي معابر محدوده ميدان بهروداز طريق بلوار پیام انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.
وی افزود: پل شقایق به طول ۳۰ متر و عرض ۳۳ متر بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب پروژه مشاركتي در حال اجرا است و در حال حاضر عمليات حفاري واجراي كليه شمع هاي پل و خاكبرداري رمپ هاي ورودي پل به اتمام رسيده وپروژه با پيشرفت فيزيكي ۴۰ درصد در دست اجرا است.
شهردار منطقه۲ گفت: روان سازي ترافيك ،كاهش آلودگي هوا ،ارتقاي رفاه عمومي و كيفيت زندگي شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی و اجتماعی این پروژه است