رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءالله که ما در مجلس شورای اسلامی دین خودمان را به جانبازان این شهدای زنده ادا کنیم.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) به ملت و نمایندگان، بیان کرد: این روز را به ویژه به جانبازان سرافراز کشور عزیز اسلامی‌مان تبریک می گویم، جانبازانی که مایه سرافرازی ملت ما هستند و ما در برابر عظمت روحی و صبر این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم و آن‌ها را شهدای زنده انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌دانیم.

وی افزود: عزیزانی که برای اسلام و انقلاب اسلامی و این مرز و بوم سلامتی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جا دارد که در اینجا از خانواده‌های این عزیزان به ویژه همسران این عزیزان که در بالاترین رتبه ایثار و فداکاری امروز کمک، نگهداری و پرستاری این عزیزان را مورد بر عهده دارند، قدردانی و تجلیل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان شاءالله که ما در مجلس شورای اسلامی دین خودمان را به این شهدای زنده و این عزیزان ادا کنیم.

قالیباف همچنین در آغاز دستورکار امروز جلسه علنی امروز مجلس از صبر و مشارکت فعال نمایندگان در جلسه بودجه‌ای روز گذشته که تا ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه شب ادامه داشت تقدیر و تشکر کرد.