مسیل های منطقه2 در آستانه بارش های بهاری با لایروبی و رسوب برداری مستمر آماده سازی شد.

مهدی صالحی شهردار این منطقه با بازدید از حریم منطقه و مسیل‌ معدن سنگ با بیان اینکه اینکه رودخانه ها و مسیل نقش مهمی در حمل حجم زیاد آب های این منطقه پر بارش دارند، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و احتمال خطر پذیری، رودخانه ها و مسیل ها در طرح استقبال از بهار، لایروبی مسیل ها و قنوات پاکسازی شدند.
وی اظهار داشت: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده برای آماده سازی مسیل ها در بارش های فصلی ، اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل ها را افزایش داده است.
وی افزود: همزمان با فصل بهار تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.
وی افزود: به منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی ، لایروبی و پاکسازی مسیر دو رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی انجام می شود و پاکسازی و لایروبی مسیل سنگ معدن نیز درحال انجام است.
شهردار منطقه۲ با رصد نحوه پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری از مسیل سنگ معدن گفت: یکی از اقدامات لازم در ساماندهی مسیل ها دسترسی ماشین الات به حوضچه ها است که باید به این مساله توجه شود.