مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به اهمیت رسانه ها به عنوان یار دوازدهم ایران خودرو، بر ضرورت پیوند صنعت و رسانه برای اطلاع رسانی شفاف و بیان واقعیت‌های موجود به جامعه و مخاطبان و ارایه تحلیل کارشناسی دقیق، تاکید کرد و گفت: نگاه و تحلیل رسانه‌ها نسبت به خودروسازان مبتنی بر آمار و مشاهدات و اطلاعات واقعی برای دوری از حواشی باشد تا اتفاقات خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

دکتر «مهدی خطیبی» تصریح کرد: اخبار امیدوارکننده ای به جامعه بدهیم و به دنبال ارایه انتقاد سازنده برای بهبود شرایط باشیم.
وی با اشاره به فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم و راهبردهای وزارت صمت در بهبود و ارتقای صنعت خودروی کشور و تولید ملی، به الزامات و ضروریات تحقق آن و برنامه‌ها و اقدامات ایران خودرو در راستای تحقق این فرامین اشاره کرد و گفت: این خودروساز با انجام اقدامات متعددی در حال عملیاتی کردن این فرامین است. اولویت اصلی در این خصوص نیز، کاهش خودروهای کف پارکینگ است.
دکتر خطیبی در ادامه به دستاوردهای حاصل شده در زمینه کاهش خودروهای کف اشاره و اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته، با انبوهی از خودروهای ناقص در پارکینگ های این خودروساز مواجه بودیم. با تمرکز بر تکمیل این خودروها توانستیم بخش قابل توجهی از آن را تکمیل و روانه بازار کنیم. از ابتدای اسفند تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو عرضه شده است.
وی ضمن بیان این‌که تکمیل خودروها و افزایش عرضه به بازار در ماه های اخیر میسر نبود، مگر با همدلی و حضور و تلاش شبانه‌روزی جهادگران خطوط تولید و قطعه‌سازان و تامین‌کنندگان، گفت: کارگران گروه صنعتی ایران خودرو در تعطیلات نوروز نیز در محل کار حاضر شدند و توانستند در فضای همدلی ایجاد شده بخش قابل توجهی از خودروهای ناقص را تکمیل و آماده عرضه به مشتریان کنند.
دکتر خطیبی با اشاره به این‌که افزایش تیراژ تولید، یکی از فرامین رییس جمهوری محترم بوده است، خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری و وانت و همچنین خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین را تا انتهای امسال هدف‌گذاری کرده است.