شهردار منطقه دوگفت : با تلاش و پیگیری های صورت گرفته ضمن بازپس گیری ملک 5هزار متر مربعی، از پرداخت 250 میلیارد جریمه از حساب شهرداری تهران نیز جلوگیری شد

مهدی صالحی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی برصیانت از اموال عمومی و حفاظت از حقوق شهر و شهروندان ، طرح بازپس گیری و رفع تصرف اماک منطقه از اولویت های مورد توجه منطقه است .
وی با اشاره به بازپس گیری ملک ۵ هزار مترمربعی در شهرآرا افزود: این زمین در دهه ۴۰ در صلح نامه ای توسط شرکت شهرآرا جهت احداث پارک به شهرداری واگذار شده بود که پس از گذشت سال ها ، تعدادی از مدیران این شرکت با مراجعه به مراجع قضایی طرح دعوی مبنی براقاله صلحنامه کرده و خواستار تنفیذ اقاله نامه شدند.
وی افزود: این طرح دعوی منجر به صدور رای بدوی و قطعی شده بود که براساس حکم مراجع قضایی نه تنها صلح نامه باطل شده بلکه شهرداری محکوم به پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان جریمه نیز شد که با تلاش و پیگیری مستمر اداره حقوقی و املاک منطقه ،خوشبختانه ملک مذکور به شهرداری بازگردانده و از برداشت میزان جریمه نیز جلوگیری شد.
وی ،افزود: با استناد به حکم قضایی و دادنامه ها، سند رسمی ملک مذکور به صورت رایگان از طریق صلحنامه به شهرداری تهران واگذار شد.