رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانان بوده که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان کشور برهم نخورد.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا عید آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به تمام مسلمانان، مومنان و منتظران ظهور تبریک و تهنیت می‌گویم. فرارسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران را گرامی داشته و به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و روح پاک امام و شهدا سلام و درود می‌فرستم.

وی در ادامه اظهار کرد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانان بوده که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان کشور برهم نخورد. از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند. این انقلاب با رهبری حکیمانه و مبتنی بر خودباوری و مردم‌باوری بنیان‌گذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و فداکاری جوانان این سرزمین حرکت کرده و در برابر دشمنان مردم ایران ایستادگی کرده است و به بالندگی امروز خود رسیده است. این وظیفه ما است که به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا خدمت و آنها را تکریم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش آموزان تبریک گفته و امیدواریم سالی همراه با درخشش برای یکایک این عزیزان باشد.