رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید کاظمی گفت: شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرارسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم، این حادثه منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن ایران اسلامی شود. سلام و درود بر تمام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام شهدا.

وی در ادامه اظهار کرد: فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدا در سپاه پاسداران را گرامی می‌دارم. رهبر انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه ایشان را سرداری شجاع و کارآمد معرفی می‌کنند. شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

قالیباف گفت: حیف بود که حاج احمد کاظمی آنگونه زندگی کند و پاداشی جز شهادت داشته باشد. یاد او همواره در دل‌های ما زنده است و هر روز بیشتر از قبل نبود او را احساس می‌کنیم.