وزیر صنعت، معدن و تجارت رای خود را در شهرک صنعتی شمس آباد فشافویه ری به صندوق انداخت.

عباس علی آبادی روز جمعه به همراه امام جمعه و مسئولان بخش فشافویه شهرستان ری برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را در شهرک صنعتی شمس آباد به صندوق انداخت.

وی در این حضور که توام با همراهی بسیاری از کارگران کارخانجات در اسین شهرک صنعتی بود گفت : حضور مردم در پای صندوق های رای موجب پایداری و استحکام نظاک جمهوری اسلامی می شود .

وزیر صمت در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری رای خود را به صندوق انداخت

علی آبادی پس از انداختن رای خود به صندوق دقایقی را نیز با مردم و حاضرین در این شهرک درباره مسائل مختلف شهرک صنعتی شمس آباد گفت وگو کرد.

تعدادی از صنعتگران در شمس آباد از قطعی مکرر برق و آب و گاز در حضور وزیر صمت گلایه کردند.

وزیر صمت در پاسخ این درخواست اظهار کرد : دولت و وزارت صمت همیشه به شهرک های صنعتی از جمله شهرک شمس آباد نگاه ویژه داشته است ؛ ولی متاسفانه در بحث برق و گاز و آب مشکلاتی هست که با پیگیری های مکرر از وزارت خانه نیرو ان شاالله به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

وزیر صمت در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری رای خود را به صندوق انداخت

امروز هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، حجت الاسلام والمسلمین امیری امام‌ جمعه فشافویه، صادقی رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، یعقوبی شهردار حسن آباد، حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد، سروان پایخوان جانشین سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره)، شیخ مدیر و ولی پور مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد، موسی کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش، مهدی ایلانلو رئیس اداره ورزش و جوانان فشافویه و سایر مسئولین با حضور در شعبه اخذ رای شهرک صنعتی شمس آباد، آرای خود را به صندوق انداختند.

شهرک صنعتی شمس‌آباد، بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران که در جنوب استان تهران با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار واقع شده است.

موقعیت مکانی شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران قم در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله ۵پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فاصله ۸کیلومتری از اولین ایستگاه راه‌آهن تهران می‌باشد.

مساحت فضای سبز شهرک صنعتی شمس آباد که از شاخصه های این ابر شهرک می باشد، بالغ بر ۲۴۰ هکتار است که با عنایت به اقلیم منطقه ای، یکی از درخشان ترین مدیریت های این شهر صنعتی بزرگ است.