کالاهای کشف شده توسط ۲۱ پرسنل اداری تعیین تکلیف می شود و ۳۴شهرستان در استان خراسان رضوی و ۸شهرستان در خراسان شمالی توسط اداره کل استان خراسان رضوی با مرکزیت مشهد اداره می شوند.

هادی ذاکری مدیرکل اموال تملیکی استان خراسان رضوی در نشست افتتاحیه بازدید ستادی حوزه پایش و نظارت سازمان به این استان بیان داشت: رشد۱۱/۳درصدی تشکیل پرونده در ۱۱ماه سال۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته را شاهدیم و رشد بیش از ۴۰۰درصدی فروش اموال منقول داریم.

 ذاکری اضافه کرد: درصد رشد تعیین تکلیف کالاها در ۱۱ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال کذشته ۵/۷درصد است و هیچ کالاهای رسوبی گمرکات را نداریم و همه را تعیین تکلیف کرده ایم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی در خصوص اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه مدیریت خود، گفت: برگزاری جلسه نظارت بر اجرای پرونده های قاچاق کالا و ارز بند(چ) با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ده مشهد و معاونت غذا و دارو و ساماندهی انبارهای اداره کل از جمله این امور است.

وی بررسی پرونده های سنواتی و تعیین تکلیف آن ها را نیز توضیح داد و بیان داشت: ماینرهای دارای رای قطعی ضبط به نفع دولت به تعداد پانصد و ۴۰ پرونده شامل۱۲۰۳ردیف ماینر در مسیر امحا قرار گرفته است و ۳۳۹پرونده ماینر جهت اخذ رای با تعزیرات در مسیر مکاتبه قرار دارد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در قسمت غیر منقول رشد ۳۵درصدی در تعیین تکلیف پرونده ها در ۱۱ماه سال۱۴۰۲را با درصد رشد ۷۲۷درصدی را شاهدیم.