تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت ملی پست و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با هدف تسهیل دسترسی صنایع مستقر در شهرک های صنعتی به خدمات شبکه پستی کشور منعقد شد.

ظهر روز چهارشنبه ۲۳ اسفند۱۴۰۲ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت ملی پست و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با حضور محمودلیائی و فرشادمقیمی به ترتیب معاونان وزرای ارتباطات و صمت و تعدادی از مدیران دومجموعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش آمایش شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش کشور به منظور پلاک کوبی کدپستی تلفیقی و بهنگام سازی اطلاعات مبتنی بر پایگاه نشانی Gnaf، ارائه انواع خدمات پستی قبول مرسولات در شهرکها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش سراسر کشور از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین نصب صندوق‌های هوشمندتوزیع مرسولات پستی در ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است که ساکنین و فعالین شهرک های صنعتی از خدمات توزیع هوشمند و متمرکز انواع مرسولات و سفارشات فیزیکی بهره مند شوند.

قبول و توزیع ابلاغیه، اخطاریه و مکاتبات فیزیکی سازمان با ساکنین شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش با استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده و سرویس تجارت الکترونیک گیت وی پست از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.