مدیرعامل شرکت نفیس فرازماندگار گفت : شرکت نفیس فراز ماندگار در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی ، دستگاه های ترمیمی و دستگاه های عمومی دندانپزشکی به صورت مستقل تولید و به فروش می رسد.

مهندس منصور محمودیان تولیدکننده تجهیزات دندانپزشکی و مدیرعامل شرکت نفیس فراز ماندگار اظهارداشت :  شرکت نفیس فراز ماندگار با سابقه ۳۵ ساله در زمینه تولید تجهیرات دندانپزشکی و موسس شرکت فراز مهر اصفهان بود که این شرکت سرانجام به ۳ شرکت دیگر به نام‌های «فراز مهر»، «ایفا فراز» و «نفیس فرازماندگار» تفکیک شد.


وی تصریح کرد: در یکی از این شرکت‌ها یونیت صندلی، در شرکت دیگر اتوکلاو تولید می‌شود و در شرکت سوم محصولات جدیدتر با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود.


مهندس محمودیان عنوان داشت : شرکت نفیس فراز ماندگار در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و تجهیزات تخصصی دندانپزشکی فعالیت می‌کند. نفیس فراز ماندگار با چند دهه تجربه در این حوزه با افتخار در بین برترین شرکت های تجهیزات دندان پزشکی قرار گرفته است.


وی تاکید کرد: شرکت نفیس فراز ماندگار در زمینه تجهیزات پزشکی و مصرفی عمومی ، دستگاه های ترمیمی و دستگاه های عمومی دندانپزشکی به صورت مستقل تولید و به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به دستگاه لایت کیور ، دستگاه ساکشن مرکزی تخلیه اتومات، سانترفیوژ، آمالگاتور، کمپرسور دندانپزشکی و … اشاره کرد.


مهندس محمودیان اضافه کرد: نفیس فراز ماندگار با طراحی و تولید مهندسی شده دستگاه ها، استفاده از قطعات و متریال ویژه، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید، پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان و همچنین گارانتی محصولات خود توانسته رضایت بالای مشتریان خود کسب کند.


مدیرعامل شرکت نفیس فرازماندگار افزود : طی سالیان گذشته صادرات به کشورهای عربستان، امارات، سوریه، ترکیه و روسیه داشته‌ایم. ولی در حال حاضر در نظر داریم امر صادرات را در حیطه گسترده‌تری دنبال کنیم.


وی عنوان داشت : ما چندین سال در نمایشگاه دوسالانه IDS آلمان غرفه مستقل داشتیم که با ارائه محصولات جدید موفقیت چشمگیری کسب کردیم و امیدواریم در آینده مجدداً بتوانیم محصولات ایرانی خود را عرضه کنیم.


مهندس محمودیان ادامه داد: در خصوص نمایشگاه ایران مال باید گفت که مسئولان اجرایی دیدگاه نمایشگاهی دندانپزشکی ندارند و به همین جهت نیاز به حمایت فکری در مورد نحوه مدیریت و کیفیت برگزاری نمایشگاه احساس می‌شود.