دندانپزشک و متخصص درمان و جراحی ریشه دندان با اشاره به اینکه دستگاه دی پکس ایکس (MHN) نوک ریشه دندان را پیدا می‌کند، گفت : این افتخار بزرگی برای ماست که برای اولین بار دستگاه دی پکس ایکس (MHN) توسط مخترع ایرانی و با حمایت شرکت مهرگان درمان اختراع شده و کپی هیچ دستگاه دیگری نیست و اساساً چنین ایده‌ای تاکنون درعلم وجود نداشته است .

دکترمحمد حسین نکوفر دندانپزشک و متخصص درمان و جراحی ریشه دندان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران  اظهارداشت : یکی از مهمترین معضلات در درمان ریشه دندان این است که وقتی کانال ریشه به دلیل تحریک‌هایی که در معرض آن قرار می‌گیرد، کاملاً بسته می‌شود و درون کانال ریشه بافت کلسیم ترشح می‌شود، امکان باز کردن کانال ریشه برای دندانپزشک وجود نداشته و بافت مورد نظر و میکروب‌ها در داخل کانال ریشه باقی می‌مانند.


وی تصریح کرد : این مسئله همواره معضل بزرگ ما بوده است که چگونه بتوانیم دهانه چنین ریشه‌هایی را پیدا کنیم که خوشبختانه این فرصت را یافتیم که طی ۱۵ سال مطالعه و تحقیق بر روی کیس‌های متفاوت و با استفاده از سیستم‌های الکترونیک به اندازه‌گیری مشخصات الکترونیکی سیستم‌های کانال ریشه، موفق به اختراع دستگاه یابنده کانال‌های تنگ و تاریک ریشه (MHN) شدیم که پس از ثبت آن، این دستگاه به کمپانی وود پکر در کشور چین ارائه شد که این کمپانی آن را بعنوان یک آپشن اضافه در داخل دستگاه‌های مختلفی استفاده کرده است.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled_zjfoulh.jpg

دکترنکوفرعنوان داشت : نام این دستگاه دی پکس ایکس (MHN) می‌باشد که توسط کپانی وودپیکر ذیل برندتجاری DTE تولید می‌گردد و نوک ریشه دندان را پیدا می‌کند.


وی افزود: شرکت مهرگان درمان شمیران نماینده انحصاری DiaDent Group International ، INOD،  Eastdent ، WOOdpeckerDTEperfect در ایران می باشد و در حال وارد کردن این دستگاه به کشور است و در حال حاضر توانسته یک نمونه از آن را وارد کند که در این نمایشگاه از آن رونمایی شده است و خوشبختانه توانستیم در کنار اساتید بین‌المللی دیگری که با این کمپانی همکاری داشتند، حضور پیدا کرده و در مورد جزئیات این دستگاه تبادل نظر داشته باشیم.

تجهیزات دندان پزشکی مهرگان درمان شمیران - فروش انواع تجهیزات دندان پزشکی

 


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابرازداشت : این افتخار بزرگی برای ماست که برای اولین بار دستگاه دی پکس ایکس (MHN)  توسط مخترع ایرانی و با حمایت شرکت مهرگان درمان اختراع شده و کپی هیچ دستگاه دیگری نیست و اساساً چنین ایده‌ای تاکنون در علم وجود نداشته است و من مفتخرم که این ایده را به مجموعه دندانپزشکی جهان اهدا کنم.


وی ادامه داد: سرانجام این ایده نظرات محققان در کل دنیا جمع‌آوری و براساس آن دستگاه کالیبره و تنظیم شده و هم‌اکنون دستگاه نهایی وارد بازار شده و همزمان به ۲۰۰ کشور جهان صادر می‌شود.

دکتر نکوفر درپایان سخنان خود گفت : در راستای شناساندن این دستگاه ما در حال برگزاری کلاس‌های آموزشی هستیم که با حمایت شرکت دندانپزشکی مهرگان از ۸ دانشگاه دندانپزشکی و با دادن دستگاه‌های کاملاً رایگان به این دانشگاه‌ها به ارائه آموزش بهتر کمک می‌کند.اطلاعات شرکت مهرگان درمان :

اینستاگرام : 

mehregandarman_dental

مهرگان درمان شمیران از سال ۱۳۸۴ در زمینه واردات مواد و تجهیزات دندانپزشکی ، با پشتوانه مالی بخش خصوصی و با نام بازرگانی خزائی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مهرگان درمان شمیران نماینده انحصاری Maquira  , INOD, Eastdent , DiaDent Group International در ایران می باشد.

شماره های تماس : ۶۶۵۶۸۷۷۹-۰۲۱-۶۶۵۶۴۶۰۶-۰۲۱

فکس : ۶۶۵۶۴۶۰۷-۰۲۱

آدرس ایمیل : info@mehregandarman.com

آدرس : تهران خیابان آزادی، تقاطع اسکندری شمالی ،مجتمع تجاری ساختمان ۲۴۱ آزادی ( پلاک ۱۵۳)،طبقه دوم واحد ۷۴

نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران
نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران