مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عیادت و ملاقات با محمد حسین کمالی اردکانی مجروح و جانباز اردکانی حادثه تروریستی راسک تصریح کرد: همه ما مدیون ایثارگر ها و جانفشانیهای شهدا، جانبازان و خانواده معظم این عزیزان هستیم.

وی افزود: شما با تاسی به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای یاری اسلام و قرآن و حفاظت از مردم و میهن اسلامی از خود گذشتگی کرده اید.
وی ادامه داد: ایثارگری و جانفشانی های شما جانبازان با هیچ مقیاسی قابل تقدیر نیست و شما از عزیز ترین داشته هر انسان که جان است برای یاری اسلام و حفاظت از مردم گذشته اید و با خدا معامله کرده‌اید.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت:بر خود وظیفه دانستم که برای عرض سپاس و تشکر خدمت شما و خانواده معظمتان حضور پیدا کنم چرا که همه ما و خانواده بزرگ چادرملو و همه اقشار مختلف مردم ایران مدیون رشادت ها،جانفشانی و از خودگذشتگی شما بوده و هستیم.

مهندس طاهر زاده اظهار داشت:اقتدار و امنیت این مملکت مدیون افرادی مثل شماست که هیچ گونه دلبستگی و وابستگی به این دنیا ندارید و برای خدا خدمت می کنید و حافظ این مرز و بوم هستید.
مهندس مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع صنعتی چادرملو نیز در این دیدار گفت: مجموعه چادرملو با افتخار در خدمت شما و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و همه مدیون شما هستیم چون با شجاعت و از خود گذشتگی الگو گرفته شده از حضرت ابوالفضل العباس (ع) خدمت کردید و همه ما نیز باید خودمان را در مسیر شما بزرگواران قرار دهیم چون شما شهید زنده هستید .