رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند باز هم یک حماسه دیگر در سپهر سیاسی کشور را رقم بزنند.

مهدی چمران انتخابات را بزرگترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند باز هم یک حماسه دیگر در سپهر سیاسی کشور را رقم بزنند و این اتفاق بزرگ را همچون سنوات گذشته با اقتدار در دفتر انقلاب به ثبت برسانند و این اتفاق قطعاً به نقطه قوت نظام تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات یک وظیفه ملی و یک حق متقن شهروندی است، افزود: قطعاً هرگونه تغییر و اصلاح با انتخاب های درست صورت خواهد پذیرفت؛ چرا که بدون انتخاب مناسب نه اصلاحی حاصل خواهد شد و نه به رشد خواهیم رسید. بنابر این تک تک ما باید این حق را بستانیم و سرنوشت خودمان را، خودمان رقم بزنیم و این مهم با حضور ما در پای صندوق های رأی اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم ملت بزرگ ایران با حضور گسترده بتوانند حماسه دیگری را در انتخابات روز ۱۱ اسفند خلق کرده و آمادگی و بیداری خودشان را به جهانیان نشان بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن ابراز انزجار از ادامه کشتارهای وحشیانه و بمباران‌های شهرهای فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، این اقدامات و حمایت های همه جانبه دولت های غربی و آمریکایی چه در صحنه های بین المللی و چه در ارسال تسلیحات نظامی را محکوم کرد.

وی گفت: متأسفانه جنایت نسل کشی اسرائیل در غزه همچنان ادامه دارد و در  مقابل، بسیاری از ملت ها و مردم آزادیخواه جهان با چشم های بیدارشان از ملت فلسطین حمایت کرده و با حضور در اعتراضات عمومی این نسل کشی و کودک کشی رژیم منحوس اسرائیل را محکوم می کنند و این اعتراضات حتی به خود سرزمین های اشغالی هم کشیده شده و مردم اسرائیل هم با تظاهرات های گسترده خواهان پایان این نسل کشی ها شده اند. مضافاً بر اینکه چندی پیش هم یک خلبان آمریکایی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در اعتراض به این نسل کشی ها خودسوزی کرد تا به همه جهانیان بفهماند که مردم آمریکا از مخالفان سرسخت حمایت از دولتشان از رژیم جعلی اسرائیل هستند.